Klantenservice

Beste klant,

Heeft u een vraag over een product of een bestelling? Of een andere vraag? Wij hebben hieronder wat mogelijke antwoorden verzameld.

Bestellen en Levering

Per geplaatste bestelling (website) ontvangt u een bevestiging per e-mail. De klant is verantwoordelijk aan de hand van deze bevestiging de juistheid van zijn bestelling te controleren en Fietstassen-direct.nl onmiddellijk op de hoogte te brengen indien deze onjuistheden bevat.

De bestellingen worden naar het adres gestuurd zoals vermeld op deze bevestigingsmail, controleer deze daarom goed op eventuele fouten. Indien de door u bestelde artikelen op een door u verkeerd vermeld adres bezorgd worden is het sturen naar het correcte adres voor eigen rekening.

Ht wijzigen van een bestelling is niet meer mogelijk zodra deze ingepakt en klaar voor verzending is.

Levering van uw bestelling:– Voor alle bestelde artikelen uit de categorie “Opruiming Fietstassen” geldt :   vandaag besteld = dezelfde werkdag verzending. Voor alle andere leveringen streven wij erna dat deze tussen 1-3 werkdagen bij u afgeleverd worden.- Zodra wij uw bestelling aanmelden voor verzending, ontvangt u van ons een Track/Trace nummer,   zodat u uw bestelling kunt volgen.

ALS GEVOLG VAN DE HUIDIGE CORONA OMSTANDIGHEDEN IS HET DRUKKER DAN NORMAAL BIJ ONZE VERVOERDERS ZOALS : POSTNL, EN KAN HET ZIJN DAT LEVERINGEN HIERDOOR VERTRAAGD KUNNEN AANKOMEN. ONS ADVIES: VOORKOM TELEURSTELLING EN BESTEL TIJDIG !!

Verzending / Verzendkosten

Gratis verzending voor alle bestellingen vanaf € 25,00 Voor alle bestellingen onder de € 25,00 zijn wij genoodzaakt € 4,50 verzendkosten in rekening te brengen.

Fietstassen-direct.nl zal wel verzendkosten berekenen aan de klant, indien de transporteur de bestelling niet kan afleveren vanwege het aantoonbaar foutief invullen van adresgegevens door de klant.

Fietstassen-direct.nl maakt uitsluitend gebruik van erkende vervoerders, zoals:  TNT, PostNl

Tot aan het moment van afleveren op het afleveradres draagt de vervoerder de volledige verantwoording in geval van (transport)schade, vermissing of diefstal.

In het geval dat de levering ; niet / niet volledig / beschadigd of op enige andere wijze niet conform de afspraak is, dient u dit per mail binnen 24 uur aan ons te melden

Alle vermelde levertijden bij onze producten gelden als indicatie en niet als fatale termijn.

Fietstassen-direct.nl is nimmer aansprakelijk voor schade als gevolg van overschrijding van levertijden.

Bij alle leveringen ontvangt de klant een duidelijke pakbon met daarop alle geleverde artikelen. 

Garantie en Reparatie

Op alle geleverde producten via Fietstassen-direct.nl gelden de normale fabrieksgaranties.

Op contractuele garantie gelden onverminderd de rechten en vorderingen die de wet aan de koper toekent.

In het geval van een garantieclaim binnen 14 dagen na aankoop krijgt u na doen van de juiste melding per omgaande een nieuw product.

In het geval van een garantieclaim na 14 dagen dient u het klachtenprotocol te doorlopen.

Zit uw antwoord er niet bij? Laat het ons weten. Mail ons via info@fietstassen-direct.nl of vul onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op